Direktlänk till inlägg 19 april 2007

våra problem

Av P - 19 april 2007 19:17

Hon säger att problemen i vår relation blev så tydliga när hon träffade B. Vi har flera basala problem som kanske aldrig går att lösa. Nu känner jag att detta är helt kört. Vår relation är död. Det kanske den har varit länge. B. är bara den utlösande faktorn. Vi Skulle givetvis ha tagit tag i våra problem för länge sedan, men det är så lätt att bara köra på. Jag märkte också nu ikväll att vi inte har några bilder på oss. I förra lägenheten, vi flyttade i oktober, så fanns det flera bilder på oss. Dessa blev aldrig uppsatta i denna nya lägenhet. Kanske en signal som man borde sett eller läst av. Fy fan vad jag har ont i magen nu.....Vi är förlorade...vilket vemod...vilken sorg. Alla minnen, alla drömmar, alla stunder av lycka. Allt försvinner känns det som. Det mest tragiska kanske är drömmarna. Vi hade så mkt planer, vi ville så mkt, vi hade en framtid, vi skulle göra allt o lite till. Jobba utomlands, skaffa flera barn till, njuta av vår tid tillsammans, växa tillsammans....

Och nu då? Börja om från början med någon annan. Fy fan för det. jag orkar inte gå igenom processen en gång till. Lära känna någon på djupet tar ju flera år...o sen kanske det går åt helvete i alla fall. Jag är inte ens sugen på att ha sex med någon. Det händer nästan aldrig, men jag hade bestämt mig för henne. Vi skulle gifta oss i sommar. jag var så säker på henne...jag kanske tog henne för given...för mig var hon självklar. Om det var någon som skulle svika så var det jag...Vad faaan ska jag göra nu....??


Så jävla pissigt allt känns. Varför såg vi inte problemen tidigare?  Vi hade kanske kunnat rädda relationen? Eller är vi helt enkelt inte bra för varandra?


Ooooohhhh...smärta...det går snart över...det vet jag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 juni 2008 17:26

hem från jobbet. Känner mig nästan utvilad. A har sovit hela natten. Det måste vara första gången på ett år. Hon är så duktig...och frisk. För en gång skull. Livets berg-o dalbana har förlorat lite av sina dalar medan topparna finns kvar..härligt.  ...

Av P - 11 juni 2008 13:35

- Jag får panik....hon bara gråter o gråter." Jag hör hennes gråt  i bakgrunden. Det gör ont i hjärtat. "Kan du inte komma hit med näsdropparna?" Jag tittar på klockan. 22.45. Jag tänker.... "Har hon gråtit länge?" Frågar jag. "Jag står inte ut....k...

Av P - 10 juni 2008 10:27

När jag läste om romanen "saker som min sambo och jag tyckte olika om" fick jag ny inspiration. Boken bygger på en blogg från 2005 som handlade om hur svårt det kan vara att leva ihop. Bloggen hade många besökare....och mynnade slutligen ut i en bok....

Av P - 14 februari 2008 13:44

men det går att älska. Det finns spärrar överallt, men det är "bara" att ge järnet. Inget att förlora....jo, det är klart det är. Man kan bli sårad. Ack, hemska tanke, men fördelarna är större än allt annat tillsammans...   våga lev     ...

Av P - 18 januari 2008 21:12

Är det min Hollywood-fantasi som jag spelar upp i mitt inre? Jag har aldrig känt såhär förut...jag är i underläge o det känns fasansfullt, men samtidigt häftigt. Hon hör inte av sig. Vad ska jag tro? Ska jag våga tro på oss? Det känns inte som någon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards