Direktlänk till inlägg 18 april 2007

han då?

Av P - 18 april 2007 16:15

Vad fan håller han på med, föremålet för hennes kärlek. HAn ska har barn  juni och har ett barn på två år. Vad är det för jävla ansvarskänsla? Han berättar inget för frugan heller. Håller han på att flörta för skojs skull? Är han ute efter en älskarinna? Vad är hans intentioner. Han har inte berättat något för sin fru. Så det är en feg jävul. Sen har han varit här ett flertal ggr. Det är jävligt provocerande.,.Förbannade jävla svin..


A tror att hon träffat rätt. Denna människa gör henne hel....Hon har inte upplevt någon vardag med denna människa, hon vet ingenting för tillfället. Hon påstod igåtr att hon alltid varit så kontrollerad. Också skitsnack. När vi träffades hade hon pojkvän och blev störtförälskad i mig. Dumpade sin kille direkt utan att reflektera. Är det att handla kontrollerat? Jag tror detta bara är en flört från hans sida. Ska hon då riskera familjen för en flört. Jag kommer ihåg när vi träffades. Hon kunde inte tänka på någon annan. Precis som hon säger om honom nu. Kontrollerad människa, bahaa. Vilket jävla bullshit. Hon måste helt enkelt ställa honom mot väggen och fråga honom vad han vill? Men gör det då kvinna, för helvete...


Sen är jag så pass tävlingsinriktad. Det är en sjuk egenskap jag har som innebär att jag ser kvinnor som trofeér, ibland. Hade hon inte haft någon annan kanske jag hade skitit i henne, men nu måste jag ju vinna henne. Konkurrera med denna man för att visa att jag är bäst. Det tyder väl på dåligt självförtroende eller något sådant. Men jag borde istället fokusera på om jag fortfarande är kär i henne, på riktigt. För om jag "vinner" tillbaka henne så blir hon kanske ointressant. Och bygga en relation på det är jävlit svårt och löjligt.


Relationer är skitsvårt, det är ett jävla jobb o det är så lätt att dra när det är jobbigt, men har man barn får man för helvett bete sig vuxet. Det gör inte A,



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 juni 2008 17:26

hem från jobbet. Känner mig nästan utvilad. A har sovit hela natten. Det måste vara första gången på ett år. Hon är så duktig...och frisk. För en gång skull. Livets berg-o dalbana har förlorat lite av sina dalar medan topparna finns kvar..härligt.  ...

Av P - 11 juni 2008 13:35

- Jag får panik....hon bara gråter o gråter." Jag hör hennes gråt  i bakgrunden. Det gör ont i hjärtat. "Kan du inte komma hit med näsdropparna?" Jag tittar på klockan. 22.45. Jag tänker.... "Har hon gråtit länge?" Frågar jag. "Jag står inte ut....k...

Av P - 10 juni 2008 10:27

När jag läste om romanen "saker som min sambo och jag tyckte olika om" fick jag ny inspiration. Boken bygger på en blogg från 2005 som handlade om hur svårt det kan vara att leva ihop. Bloggen hade många besökare....och mynnade slutligen ut i en bok....

Av P - 14 februari 2008 13:44

men det går att älska. Det finns spärrar överallt, men det är "bara" att ge järnet. Inget att förlora....jo, det är klart det är. Man kan bli sårad. Ack, hemska tanke, men fördelarna är större än allt annat tillsammans...   våga lev     ...

Av P - 18 januari 2008 21:12

Är det min Hollywood-fantasi som jag spelar upp i mitt inre? Jag har aldrig känt såhär förut...jag är i underläge o det känns fasansfullt, men samtidigt häftigt. Hon hör inte av sig. Vad ska jag tro? Ska jag våga tro på oss? Det känns inte som någon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards