Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av P - 17 augusti 2007 20:35

En bra dag måste jag säga. Det började lite stressigt, och ökade. Men jag trivs ganska bra när det händer mkt. Då ska man dit på möte, sen är det fika med en polare, sen är det leka i parken med A. sen är det äta middag med H. och sen promenera med O. Kräftskiva med H2...jag skippade dock kräftskivan. Var ganska utmattad när jag kom hem vid sju.


Nu sover A o jag borde egentligen ringa en massa samtal, men jag ids fan inte. Det får bli imorgon o på sönd. Min närmaste plan är att gå till kojs o läsa en bra bok. Har således varit en intensiv dag, men harmonisk vete fan. Söker fortfarande efter det borttappade lugnet...var ska man leta. Kanske bara sluta o leta så kommer det automatiskt. Jag vill förändras nu...det går så långsamt att bryta mönster att våga leva på riktigt. Att känna o insupa stunden är svårt. Livet känns ok, men det gjorde det även innan krisen. Jag vill att livet ska vara fantastisk....! Höga krav, ett liv, en tid, carpe diem..

kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards