Alla inlägg den 19 maj 2007

Av P - 19 maj 2007 18:31

Hej,

Jag är så tacksam för våra år tillsammans. Jag är så tacksam för A. Jag är så tacksam för livet. Allt tack vare Dig. Det krävdes år av Din värme o energi för att förlösa mig. Hur skulle jag kunna vara bitter? Jag är mest lycklig även om det går upp o ner. Jag känner mig trygg och avslappnad. Försöker ta in livet. Jag upptäcker ständigt nya saker som jag inte lagt märke till. Bland annat din lukt. Idag när vi träffades hade du den där parfymen igen som gör mig galen. Den har du säkert haft på Dig många ggr tidigare utan att jag märkt något. Jag har varit blind för livet. Jag har upptäckt att livet gör ont o gott. Jag har börjat se människor o världen på ett nytt sätt. Jag är så lycklig att du kom in i mitt liv. Var hade jag annars varit nu? Jag hade fortsatt ute på det stormiga havet utan segel o utan land i sikte. Hur skulle jag kunna vara bitter? 


Jag kan vara intim med en kvinna utan att det handlar om sex. Och det är det som händer när man först o främst börjar se människor o inte ett kön. Jag kan nu vara en människa o inte en roll. Allt som jag haft för mig om manlighet är så jävla tröttsamt. Det måste ha varit ett rent helvete att dela mitt liv. Att du stod ut i fem år gör dig unik. Hur skulle jag kunna vara bitter?


Jag älskar Dig för den du är, men bilden av oss två börjar blekna. Det kan inte bli Vi. Det är för svårt. Jag vågar inte ta chansen för risken är att jag blir den jag var. Mer än maskin än en människa. Först måste jag bli trygg i detta nya innan jag vågar träffa någon. Men du finns alltid kvar. Vem vet vad framtiden har i sitt sköte? Älskar Dig, åtrår Dig, finns här för Dig.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards