Alla inlägg den 17 juni 2007

Av P - 17 juni 2007 19:37

jag fick lite flashbacks idag...Igår var en bra dag. AO var kärleksfull o lite sorgsen o jag misstolkade det som ett uns av hopp. Jag frågade henne om relationen med kollegan för några dagar sedan o då verkade det som om det ebbat ut. Hon sa att vi får väl se? När jag ställde samma fråga igen idag verkade situationen ha förändrats. Nu var det de två o han skulle lämna sin fru....det mest konstiga är väl att hon respekterar honom fast han gör som han gör. När han väl berättar för sin fru, om han gör det, ska han då säga att detta pågått en längre tid, men pga av din graviditet har jag väntat. Så jävla fegt...Hon kommer att känna sig förnedrad, förminskad o oerhört sårad. Att AO tycker hans beteende är OK, det gör mig mest förbryllad? Hon har varit ärlig nästan hela tiden o det respekterar jag henne för...


Svartsjukan kom av det tron på oss någon gång i framtiden återigen sköts i sank o de reagerade jag med att ifrågasätta deras relation på ett ganska aggresivt sätt. Det handlade såklart om besvikels o frustration. Men livet känns mkt bättre nu även onm det ske vissa återfall...  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards