Alla inlägg den 13 juni 2007

Av P - 13 juni 2007 08:20

Hej,

Nu är det snart dags för flytten o det känns riktigt bra. De senaste kvällarna ha gått bra. Jag ha känt mig riktigt lycklig. A. o jag har dansat o lekt, solat o badat. O har också känt att flytten ska bli ett stort steg i rätt riktning. Om AO skulle fråga mig nu om jag skulle stanna skulle jag svara Nej. Det här är det bästa för tillfället....Känslorna för AO håller också sakta, men säkert på att gå över. Vi kommer båda att bli lyckligare nu. Denna kris har givit mig så mkt. Jag känner mig hel o harmonisk, även om läget nu har stabiliserat sig så finns lugnet kvar. A. är helt fantastisk att vara med, men sover lite sämre nu sen hon kom hem från Norrland.


AO o jag trivs nog ganska bra med varandra för tillfället. Men det är försent säger hon hela tiden. Hon reagerar ganska starkt på de mail jag skickar där jag förmedlar mina tankar. Hon blir väl frustrerad när hon ser en förändring som hon hoppats på under så många år. Men detta var nödvändigt att hända i mitt liv. Jag var tvungen att vakna upp på ett eller annat sätt. Det hade kunnat ta 5-10, eller tom 20 år till. Nu sker det o jag mår bra....nu kan jag börja andas igen.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards