Alla inlägg den 21 mars 2007

Av P - 21 mars 2007 19:04

forts. När jag kom till cafeet säger cafetanten surt. - Men ska du inte fika här så kan ju inte barnet äta här!Jaha bitch tänkte skaffa för helvete en apparat då så att man kan betala med kort. Närmaste automat ligger två km bort. Puckot (tanten) värmde barnmatsburken ändå till slut, men jag kunde ju inte sitta i kafeet. Det sket jag i. Skulle hon komma och gnälla så hade det tagit hus i helvete. - jag hade lugnt konstaterat att min dotter ska äta sig mätt, sedan går jag. Har du problem med detta så ring polisen. Som tur var kom aldrig käringen och tjata. Vi hade iaf en trevlig stund på barnavd, men en sådan kvinna kan förstöra hela dagen. Sen gick vi hem för att träffa Henrik och Mats. Vi fikade hos Mats och barnen åt mellanmål. jävla trevliga pappor-..

Av P - 21 mars 2007 14:29

Inatt sov A. till 05.50 Jag kunde således sova nästan hela natten. Hade också gått o lagt mig tidigt så idag känns det helt OK, men en ständig trötthet är närvarande. Svarta påsar under ögonen som inte försvinner bara för att man sover gott en natt. Under studenttiden kunde det gå en vecka utan speciellt mkt sömn, men man återhämtade sig snabbt. 1-2 dagar. Det är inte fallet nu....man tänker på de som fått tvillingar för att inte tala om trillingar. Hur i helvete löser de sin situation. Idag har det både regnat och snöat omvartannat, men vi tog en långpromenad till bibblan för att hämta lite böcker och leka lite. På vägen dit försökte jag på två bankautomater ta ut pengar, men det fanns bara 500 sedlar och så mkt pengar fanns inte på kontot. Så den planen misslyckades. Tanken var att A. och jag skulle äta på bibblan, men jag hade på känn att de inte tar kort där så jag behövde kontakter. Men i regnrusket gav jag slutligen upp och höll tummarna. Väl på biblioteket frågade jag personalen om man kunde ta ut pengar på kortet. Det går att betala skulder med kortet så det borde gå att göra uttag, men också det misslyckades. Jag gick då till cafeet och frågade om betalkort. Nä det går inte

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards