Alla inlägg den 2 mars 2007

Av P - 2 mars 2007 12:12

Efter två "vilo"dagar i England är jag tröttare än någonsin. Min plan var att jag skulle försöka sova ut två nätter i rad, men på tisd. kom vi fram så sent och vi skulle upp så tidigt att inte blev många timmars sömn. Då tänkte jag att bara jag får sova nästa natt så är det helt ok. Kvällen blev dock blötare än beräknat. Våra brittiska kollegor tyckte mkt om öl och whiskey. Jag kom i säng vid 2-tiden och vaknade av en dunkande huvudvärk kl. 05.30 Det var den natten det....Sen var det konferens hela dagen som avslutades med en bilresa på två timmar. Vi landade på sturup kl. 22.30 och sedan skull vi till malmö så det blev ganska sent denna dag oxå. 24 timmar: Om du hade ett dygn kvar att leva. Vad skulle du då göra? Jag satt i ett sällskap när denna fråga ställdes. De flesta började med att jag skulle supa, knulla, resa, träffa sin familj, etc. Slutligen var det en kvinna kvar som sade: Jag skulle göra precis som jag planerat. Det beror på att jag är nöjd med min tillvaro och mitt liv och vill inte förändra något. Om jag inte var nöjd skulle jag förändra mitt liv så att jag kände mig andligt hel. Så ni tidigare talare är således inte nöjd mer er tillvaro eftersom ni skulle leva på ett helt annat sätt om ni skulle dö imorgon. TÄNKVÄRT!!! //ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards