Alla inlägg den 15 juli 2007

Av P - 15 juli 2007 21:38

Hej,

Nu känns det som om allt börjar gå tillbaka till sitt ursprung vad gäller mig. Samma gamla P. Känner inte någon inre harmoni direkt, har förlorat känslan för några av mina insikter. Det som finns kvar är prestigelösheten o ärlligheten. Lyckorusen har försvunnit, men samtidigt också den värsta sorgen. Känner mig ganska stabil, men låg. Försöker följa mitt hjärta fast det är svårt. Försöker ta ansvar för mina känslor först o främst. Försöker vara ärlig även om det sårar människor. Det är så mkt kämpa med sig själv att man blir helt trött.


Vad gäller kvinnor så har jag hamnat i någon form av ekorrhjul. Det kan bli som en drog, ett missbruk om man inte är försiktig. Tänkte jag skulle leva i celibat ett tag, men om det kändes rätt skulle sex vara OK. Men efter sexakten har jag mått dåligt, vilket tyder på att något är fel. jag vill inte tillbaka till den jag var. Jag vill vara stolt o lycklig....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards