Alla inlägg den 5 juli 2007

Av P - 5 juli 2007 20:38

Hej igen,

Jag har så svårt att förstå dig. Du har alltid trott på ärlighet. Hur kan du då känna stolthet och förståelse för honom? Hur kan du känna förtroende o lite  på honom efter det han gjort mot sin fru? Det gör mig väldigt besviken på dig. Tidigare kunde jag försvara dig med att säga att du är förälskad o det är som att gå på en drog, men vad ska jag säga nu? Att du är en lallande idiot? Att du är inkapabel att ta hänsyn till andra människor just nu? Jag vill vara stolt över dig, men det är svårt i detta läge. När ska du börja se verkligheten i vitögat? Jag vill inte skämmas för dig inför mina vänner.


Situationen gör mig frustrerad. Jag vill ha svar på dessa frågor! Du kan inte fortsätta försvara hans beteende. Det är bara patetiskt. Det blir bara löjligt. Det han gjort är oförlåtligt, men du bara accepterar. Jag kräver svar på dessa frågor annars försvinner min respekt för dig. Det får inte ske. Vi har barn ihop o det krävs att vi agerar som vuxna människor. När ska du börja med det?  


Jag har börjat få känslor för en annan människa. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men det pirrar i magen o jag känner mig förväntansfull. Det var länge sedan jag känt så. Det kanske bara är en s ka Rebounce effekt. Ofta har jag börjat i andra ändan med fylla o sex o sedan har man försökt bygga en relation. Nu har jag börjat i andra ändan o det är så spännande. Det är tom nya känslor i mitt liv eftersom jag vågar. Jag tar ansvar för mina känslor, inte för hennes.


Hej då

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards