Alla inlägg den 1 november 2007

Av P - 1 november 2007 20:13

Eftersom AO har varit sjuk har A. o jag spenderat mkt tid med varandra, men det har också inneburit att AO o jag varit mkt med varandra. Det har funkat väldigt bra, men det är lite konstigt. Vi är inte ihop, men det finns såklart en laddning mellan oss. Det kändes tidigare som att jag var klar med henne. Jag ville för allt i världen inte hamna i det gamla, i en relation eller ett liv jag inte vill leva.


Men nu är allt nytt. Jag har så mkt att ge att det finns i överflöd...jag har förändrats på djupet. Inte så att jag är en ny människa, jag är en syntes mellan det nya och gamla. Jag är inte rädd för att falla tillbaka för det finns inget att falla tillbaka till. Nu är jag mig själv, med fel och brister, men ocskå styrkor....o det kanske märks.


Men hon måste förändras för att jag ska kunna tänka  mig att leva ett liv med henne....just nu vill ingen, men det är något konstigt på gång. Eller jag kanske har totalt fel. Jag känner fortfarande lust till henne, men vet inte om det är besvarat. Lust kan man dock känna till många, det behöver man inte vara kär för...

kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards