Alla inlägg den 6 februari 2007

Av P - 6 februari 2007 15:38

A. växer så det står härliga till. Hon har börjat förstå det här med kläder nu. Skorna ska på fötterna, strumpor likaså. Mössan på huvet och jackan på kroppen. A. kan nästan ta av sig jackan själv. Idag har vi båda faktiskt sovit på em. Ett bra trick är att gå in i hennes rum och leka lite. I smyg har man stängt dörren. Efter lite lek lägger man sig på madrassen. A. leker då själv ett tag, men brukar sedan krypa upp i famnen efter en stund.Jag tycker dock att hon blir sämre och sämre på att leka själv. När hon inte sover, äter, sitter i min famn eller att jag bär henne blir hon ganska snabbt gnällig. Förr var detta inget problem. Man kunde sen en film när hon lekte själv. Som tur är finns öppna förskolan där man kan få lite avlastning. Nu gnäller hon igen fast det bara var 2 min sedan jag satt ner henne? Någon som känner igen sig? A. är nu 13 månader../P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards