Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av P - 21 oktober 2007 15:02

hej,

Våga vara beroende, våga vara lycklig. Gå på magkänslan. "All in". Ett bra recept för att skapa en sund och bra relation.


Jag har träffat en människa tre gånger och det känns fortfarande väldigt bra...det är lätt att se problem, det är lätt att störa sig på någon detalj, men inte denna gång. Jag försöker leva i nuet och gå på känslan. Säga vad jag verkligen tycker och vara ärlig mot mig själv o henne. Jag tar inte ansvar för hennes känslor och kan därmed bekräfta henne när det känns så. Det finns inget så kärleksdödande som förpliktelser. Jag tar heller inte ansvar för framtiden, livet pågår nu. Det kan såklart gå åt helvete, det är jag medveten om, men det är den dagen o det är den sorgen....det överlever man.


Man går sedan vidare mot nya äventyr. Om man inte resonerar o lever så kommer man aldrig att hitta verklig kärlek, det blir en omöjlighet, o som en konsekvens blir livet tomt o kallt. Lev Mera!


kram  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards