Alla inlägg den 29 januari 2007

Av P - 29 januari 2007 18:54

Det blev inget BVC idag för det var stängt, men A. är fortfarande seg. Ingen feber för tillfället, men hon äter dåligt. Imoergon vet jag att vårdcentralen har öppen mottagning kl 10.00 så då bär det av dit. Idag har A. sovit till halvnio och tagit 6 steg. A. är nu 13 månader. Jag är såklart orolig när A. äter så lite, men det kanske är normalt. Man hör att ungar äter när de behöver om de är friska. Det stämmer säkert annars skulle väl mänskligheten dö ut ganska kvickt. A. skriker/gråter. Varje gång jag sitter framför datorn kryper hon under databordet och reser sig med följden att hon slår i huvudet. Jag undrar när hon ska lära sig. Nu kommer hon igen....å hon hittade en bok på golvet. Det ger mig 10 sek extra. A. gråter igen. Nu slutade hon? Nu kommer hon krypande igen. Fantastiskt. Så ser dagarna ut, men som tur är finns det öppna förskolor. Man kan gå dit och leka, dricka kaffe och få avlastning. Så imorn blir det först BVC o sedan Öppna förskolan. TidenJag såg filmen Deja Vu med D. Washington för ett par veckor sedan. I fimen diskuterades parallella världar/tider. Det är något jag intresserat mig för tidigare. Om vi tänker oss att tiden inte är linjär. Eller vi kan föreställa oss att...fortsätter sedan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards